Sunday, September 4, 2011

heart always fine know always vs my all now and forever

hati yang sentiasa tahu dengan kehendak pasti akan mendapat kemanisan untuk masa sekarang dan selamanya indah nya .suatu masa dulu aku pernah dikejutkan dengan insinden manusia menagis ketika ini kerana tidak tahu untuk memilih yang mana kaca atau sebaliknya.cukup untuk aku kata aku memang gila pada waktu itu.cinta dengan nafsu memang tidak dapat dilarikan  dan aku tahu diri aku tidak sempurna .suatu masa dulu aku berfikir aku sayangkan dirinya sehingga aku sanggu untuk mengambil kehormatannya tetapi aku masih sayangkan dirinya aku berfikir kembali dan aku membiarkan Allah menentukan segalanya .aku tahu aku banyak melakukan kesilapan di atas muka bumi ini mungkin aku bukan tebaik untuknya.hati manusia siapa yang mampu untuk menilai rambut sama hitam tapi hati lain lain. mungkin suatu masa dulu aku ini insan yang lemah tidak tahu apa itu erti mengjaga aku melakukan semua itu kerana aku sayangkan dirinya melebihi diri aku.ya aku benarkan segalanya kerana aku pentingkan kebahagiaan dia.sampai bila bila aku akan terus menunggu walaupun bukakn jodoh aku..kerana aku terlalu mencintainya

0 comments:

Post a Comment