Tuesday, September 6, 2011

aku ingin menyuarakan!!!

aku tahu hari ini aku rasa bersalah sangat aku balik dari kl member aku cakap kat aku "sekarang yang aku punya dah tak bertudung aku terdiam seketika ya dan terus dia menyambung sepanjang dengan ko dia x pernah camtu yang ko didik dia x pernah camtu aku sedar aku bukan baik sangat banyak juga perkara salah aku buat walaupun tapi aku berpegang satu benda yang kawan aku cakap untungnya manusia akhir zaman nie sebab dia boleh menerima nasihat dan memberi nasihat walaupun orang yang memberi nasihat itu tidak berperangai baik kerana yang baik itu dijadikan pengajaran dan yang x baik itu dijadikan sempadan .malang nasib aku malam nie sekali lagi aku diherdik kenapa sampai camtu seakali salah ke kalu meneruskan sesuatu benda walaupun aku sudah tiada apa yang aku harapkan selama nie menjadi igauan buat aku.penig aku fikirkan.dari petang tadi kat cameron highland aku berfikir aku x nak balik kolej sbb aku tau semua nie akan berlaku setiap yang berlaku mesti ada sebab.sukar aku nak percaya dan aku nak meramal ini akan berlaku aku tahu andai kata aku tiada tolonglah bawa dia tolonglah didik dia aku gelisah mengenangkan hal nie walaupun aku tahu aku macam nie salah ke kalau aku cuba memimpin.tolong lah seandai aku tiada jagan la sampai aku sakit menahan apa yang dkilakukan .kalo boleh aku x nak  aku sakit sampai camnie aku x nak dia camnie seandainya dia bahagia jgn melibatkan seluruh dunia memandang dia dengan gambaran yang aku x nak .tolong la jahat jahat aku aku tahu untuk menutup dan aku menaggung jagan la sampai satu dunia melihat dia camtu.susah kan bila aku dah terlampau sayang nie.jika dia halal bagi aku aku akan terima dia seadanya seandainya dia tidak halal bagi aku bahgiakan dia dengan orang yang Engkau halalkan ke arah jalanmu .aku sedar aku x mampu nak mendidik sampai ketahap yang betul betul tinggi tapi cukuplah pesanan aku dia ingat.insyallah aku yakin dan percaya aku mampu melihat perubahan diri dia...

0 comments:

Post a Comment