Wednesday, August 31, 2011

aku sendiri tidak lupa akan kisah seorang sahabat aku melpaskan untuk kebaikan dan akhirnya terlepas . mungkin itu bukan jodoh dia.ada pihak menyuruh aku mempertahankannya namun aku tdak megambil apa apa tindakan kini apa yang aku rasakan hanyalah sakit dan sengsara kerana perasaan percaya didalam hati makin menebal perasaan ingin kembali itu masih ada didalam kotak pemikiran tetapi diri tidak mampu melakukan disebabkan rasa sangat bersalah tetapi jika masih ada jalan yang terbuka luas pergilah kembali kerana itu adalah segalanya."sesungguhnya abang tetap abang dan abang tidak akan jadi lebih daripada itu" sekali aku memikirkan tentang itu sedikit pun aku merasainya adalah percakapan yang betul betul serius.weh bodoh la aku kalo aku tak nak percaya kan. hidup nie masih jauh janji tetap janji kerana janji itulah yang akan menjadikan kamu terpesong dijalan Allah. cukuplah selagi aku mampu mendidik aku akakn mendidiknya. even sebagai kawan aku.

0 comments:

Post a Comment