Thursday, September 15, 2011

gila malu!!

lama jugak aku menghilang kali nie tak update post kerana aku ada hal peribadi yang tak dpat nak elakkan kepada kawan kawan yang besama saya malam itu saya memohon seribu kemaafan.dan ini adalah pengajaran bagi saya dan yang membantu saya diwaktu saya tengah sesak ni.hehe 9.9 tu memang sejarah besar la. dan aku harap lupus ditelan zaman dan aku kene kuat untuk melaluinya.hari nie aku rasa malu gila haha..sebab ada sorang minah ni sound aku tak yah la nak berjiwang sangat.eh apa salah kalo jiwang?? hehe H bukan nama sebenar ,mungkin awak tidak tahu cerita sebenar. apapun aku tak marahkan dia pon betul jugak apa yang dia kata  tak" perlu la nak bersedih sangat,cool la" hehe..thanks..apapun sema yang berlaku atas muka bumi ini ada sebab musababnya dan kita sebagai khalifah perlu untuk memilih antara kaca dan mutiara.

0 comments:

Post a Comment