Wednesday, August 24, 2011

aku lemah!!

aku masih tidak mengerti apa yang aku rasa untuk waktu dan ketika ini. sunyi rasa hati entah apa yang difikirkan bercelaru sedangkan aku disini hina terperuk dicelah pelusuk manusia. aku adalah manusia yang tidak mempunyai perasaan yang khusus untuk masa ini apa yang ada jiwa yang meronta ronta yang kaku dijamah hari hariyang mendatang. hidup ini telah menerima tamparan hebat dariNya. ya aku sedar aku banyak melakukan kesilapan segala kedukaan yang berlaku dalam diri ini adalah hasil dari kesilapan aku .aku mohon jangan perlakukan diri aku begini .aku tahu aku hina kotor di pandangan mata manusia aku tahu aku insan yang penuh meminta simpati .aku memerlukan kekuatan untuk masa ini kekuatan yang amat dasyat untuk aku lalui hidup ini megapa sukar bagiku untuk aku meninggalkan segala kenangan yang ada di minda kudus ku ini?aku sentia mengeluh ya nabi tidak menyukai ummatnya mengeluh.aku manusia biasa aku tidak tahu apa yang harus aku lakukan dari berserah kepadaMu. ku sering berdoa jika dia halal bagi diriku izinkan aku untuk menyayanginya,izinkan kami bahagia,izinkan kami berada didalam lindungan kasihmu tuhan.jika dia bukan halal bagiku ,aku mohon engkau bahagiakan dirinya bersama orang yang engkau halalkan sesungguhnya sengsara ini amt pahit untuk kutelan pisahkan kami sejauh jauhnya seperti langit dan bumi,tanah dan gunung aku mohon kepadamu. aku tidak mampu lagi menahan siksa ini. amin

0 comments:

Post a Comment