Tuesday, December 14, 2010

Jika betul cinta itu indah

Aku tak tau la mana satu betul..kadang kadang sedih rasa cam dipermainkan. Bila dah hati terlampau sayang bila dah sanggup buat semua untuk dirinya bila dah segalanya kita redah semuanya dah nak sempurna kenapa mesti dia nak musnahkan? apa kejam sangat yang aku lakukan kat diri dia? nak masa kew? masa memang la penting untuk diri seorang wanita .Tetapi semasa bercinta cukuplah sekadar untuk seketika. Aku sebagai seorang yang akan bergelar suami di masa hadapan, aku perlu  risau akan meninggalkan dia setiap masa di rumah untuk mencari rezeki. tetapi jika untuk mencari rezeki sekaranag pon x boleh nampak gaya makan pasir la kita!!
satu lagi betul apa yang orang kata cakap phone lama lama pastu mesej lama lama boleh mendatangkan kemudaratan. salahkan diri aku jika aku reduce menda tu aku tau aku x sempurna tapi aku cuba mencari kesempurnaan.tapi bila dia kata aku just contac dia masa dia wat perangai jew memang la sbb aku x nak kehilangan dia.sebolehnya aku seorang lelaki nak bagi sesuatu yang paling sempurna untuk dia.tetapi bila aku cakap camtu dia cakap kat aku balik g la cari orang lain yang lebih sempurna.x sedar kew selama nie paper yang aku buat untuk dia .cakap bukan main nak mini cooper la aper la..aku kerja lebih sket tarik muncung nak mengamuk x per la dia rasa senang untuk rasa camtu aku layan jew sebab dah sayang kan. aku x pernah nak marah.tapi ada masa aku tegur jugak apa yang salah tapi dia macam buat x endah jew.sehingga hari ini aku masih celaru.

soalan aku untuk semua yang kat luar korang rasa mana patut luangkan banyak masa sekarang kew atau pas kawin? mana yang terbaik?

2 comments:

mimieismail said...

x semestinyer setiap mse kne spend time,.
ad mse lebih spend time la,.
klu bz terus terang,.
jgn la ko free tp wat2 bz,.hahahahah

Lactos Berangka said...

saya x pernah nak busy pon....tapi saya ....

Post a Comment