Monday, August 8, 2011

Tribute to nina ali



satu nama yang sering bermain dalam kepala aku.bagi diri aku dia masih wujud segar dalam ingatan aku.(untuk pengetahuan semua dia masih lagi hidup)mlm nie seribu kenagan yang ada itu datang melewati kotak pemikiran aku. aku manusia biasa ni sering kali berfikir, kenapa dia banyak memberi impak untuk aku lebih tabah melalui kehidupan dan dia mengajar aku erti kehidupan.secara sengaja atau tidak aku itupun aku kurang pasti.  lewat zaman ini ,manusia semakin gah maju kehadapan dan hari ini aku membuat perbezaan antara aku  dan dia.ku pohon segala kemaafan sempena ramdhan yang mulia ini terhadap dirinya..tepat jam 12 malam ini genaplah umurnya 22 tahun.semoga apa yang dilakukan untuk aku suatu ketika dulu dibalas dengan kehendakNya. setelah 8 tahun genap aku menunggu namun ku tidak terima jawapan. aku berserah dan akhirnya aku menjumpai jalanan itu.terima kasih nina. semoga apa yang berlaku di suatu masa dahulu boleh dijadikan pengajaran dan akan meneguhkan kekuatan untuk aku meneruskan kehidupan ku. dirimu amat bermakna dahulu kini dan selamanya.





selamat hari ulang tahun

untuk segala kad yang dihanta kini ku membalas dengan sebiji kek yang x boleh makan..heheh janagn marah



0 comments:

Post a Comment