Sunday, August 28, 2011

setiap masa aku berfikir mengenai diri aku kemanakah aku selepas ini?adakah aku masih lagi begini dan terus begini..aku sering kali memikirkan hal ini.sesungguhnya masalah tidak sepatutnya dibawa ke kamar.aku sering kali mengigatkan diri aku sejauh mana pun aku berlari aku akan kembali kepadaNya .aku manusia biasa mampu untuk berbicara tanpa objektif yang kukuh kerana tidak berdaya untuk melawan kuasa mutlaknya. sesungguhnya diri ini amat kedil dalam dunia yang penuh pancaroba ini.sedih dan tak tertawa hati yang selama ini senang mengingatkan diri aku bahawa kembalilah kepada pencipta. aku sebenarny tidak tahu apa yang sedang difikirkan dalam kotak fikiran aku sendiri ..wal hal aku tahu hati ini membentak berbicara tentang seseorang yang amat dirindui sukar untuk aku mengambarkan perasaan rindu itu.hanya satu yang mampu aku lakukan mendoakan kebahagian dia dan jika benar dia halal bagiku aku akan terus menuggu dan aku berserah segalanya kepada Allah s.w.t aku memohon keredhaan mu..semoga aku lebih tenang ..

0 comments:

Post a Comment