Monday, August 29, 2011

salam aidilfitri

salam aidilfitri buat semua. hari raya kali ini bagiku hanya biasa biasa sahaja tiada apa yang istimewa. sedih kali ini aku kehilangan ramadhan yang aku sentiasa nantikan dan kali ini aku kehilangan orang yang amat ku sayang . hiba sayu dan sebak . di kesempatan ini aku ingin menyusun sepuluh jari memohon kemaafan kepada sahabat handai dan rakan seperjuangan .buat orang yang amat ku sayangi aku memohon maaf andai sepanjang perjalanan hidup aku bersama dengan mu banyak kedukaan yang kau lalui aku memohon maaf . duka yang kuberikan kepadamu untuk mendidik sedih yang ku berikan kepadamu adalah untuk mengajar agar tiada lagi titisan dihari akan datang tetapi apa yang dilalui oleh kita sebenarnya banyak pengajaran. kuhalalkan segala ilmu ku dan segala apa yang telah engkau terima daripada ku. insayAllah kita akan berjumpa lagi di masa yang akan datang semoga ukhwah yang dibina ini terus berkekalan sehingga ke akhir hayat kita.

0 comments:

Post a Comment