Sunday, August 28, 2011

indahnya keluarga

cuba mencari ilham macamana nak meghilangkan kerinduan nie haish...sukar kan hidup macamni. siapa sangaka aku yang keras dan ego ni tak menagis kerana rindukan seorang wanita dan wanita itu bukanlah dari darah daging aku sendiri.semalam aku mengejutkannya sahur..suara dia sungguh happy dan bahagia, wah indahnya dunia aku pun turut merasa sama. aku memang x leh nak tipu dengan diri aku sendiri kerana aku sangat sangat rindukan dia. pelik setipa tidurku dibuai oleh mimpinya kadang kadang aku rasa seperti ingin tidur bertahun lama macam dalam cerita inception eh entah apa nama dia. pagi tadi aku ada call dia dai angkat phone tapi pada pemikiran logik akal aku dia x pernah mamai selama satu jam.tapi tak per la..masing masing keluar suara rindu yang tak nak mengalah.abang aku dah nak bertunang nagan pilihan hati dia,semalam aku bersembang dengan mak aku dia cakap la sal jodoh nie aku diam je..wakaakwkak tak berani nak cakap lor..sedih jugak la teringat kan..ada la seorang hamba alah nie selalu bg aku nasihat jika masih ada rasa sayang jangan ditinggalkan dan tak semestinya jodoh itu berlaku pada hari ini.cuma kita perlu percaya pada qada dan qadar.susah jugak la nak menghuraikan benda tuh..huhuh..apapun rasa kelainan untuk raa kali ini..silaturahim aku dengan family bertambah rapat maybe aku berada dalam kesedihan nie kot..entah la...semuanya tak kene.!!

0 comments:

Post a Comment