Monday, December 27, 2010

POWER!!!!!

Cakap pasal power nie kan...banyak benda yang power sebelum sampai tahun baru aku nak bercerita pasal power.banyak benda power dalam dunia nie..umpan ikan pon kene pakai power , nak mengorat pon kene pakai power , nak masuk memana pon memerlukan result yang power , nak jadi power kene ada power . tetapi persoalan dia mana kita nak cari power. itu yang membelenggu otak saya sekarang . bercerita pasal power nie saya ada kawan yang sangat power dalam menambat hati perempuan memang power la mengayat sikit jew dah dapat..power kan. ada sorang lagi nie lagi power perempuan tak nak tinggalkan dia walaupun dia telah melakukan sesuatu yang buruk sebab dia ada power yang sangat power. simbol power nie bukan susah pon nak jumpa kat remote tv pon leh jumpa.huhuhuh dimana mana pon ada power.

tetapi power nie boleh menghancurkan kehidupan sesorang apabila dia ada power dia akan bingkak dan sombong.dia juga akan menjadi manusia yang kejam kerana dia ada power maka yang lemah akan ditindas.
tambahan pula power yang tinggi ini mampu menyebabkan sesiapa sahaja berbelah bahagi dengan keputusan mereka dantidak ada ketepatan dalam membuat pemilihan..disamping itu power juga mampu membuatkan seseorang itu bongkak. dengan power seseorang manusia ini perlu menunjukan satu jari sahaja untuk menundukan musuh kerana dia sangat power. Dunia kita dimanipulasi dengan power oleh semua orang yang mempunyai power dengan menjatuhkan manusia yang kekurangan power.  saya rasa saya pon dah banyak mengarut tentang power nieh sbb saya x der power nanti saya edit bila saya ada power.

2 comments:

Hacik Hacim said...

ape kejadah ko membebel ni setan hahaha

Lactos Berangka said...

ikot suka hati aku la ini aku yang punya

Post a Comment