Tuesday, September 20, 2011

sahabat sejati

dalam hidup aku nie ada manusia yang sanggup bersedih dan sanggup melalui zaman senang susah bersama walaupun dalam persahabtan itu ada tikaman yang menerjah namun aku tetap percaya mereka adalah sahabat aku.terima kasih pada mereka hehe..(sapa makan cili rasa la pedasnya) aku rasa hidup nie amat bermakna dengan diaorang semua..AWesome mangggg! tanpa diaorang nie aku x tau la camner aku nak melalui hari hari yang telah aku lalui, gelak ketawa bersama lawak jenaka yang bangang bangang semua keluar dan kami juga saling nasihat menasihati.this is aWsome life walaupun hati dalam keadaan sedih x menentu diaorang lah yang buat aku bergelak ketawa sakan.kerana ketawa itu adalah penawar kedukaan.thanks to all yang involve dalam hidup aku. hadir korang bawa seribu erti beb...toxxxxxxxx


0 comments:

Post a Comment