Wednesday, August 17, 2011

bahagia dirimu untukku

alhamdulillah syukur kehadrat ilahi.terasa diri aku ini susah untuk menerima apa yang berlaku dalam masa terdekat ini.jiwa aku meronta.aku sedar kesalahan yang aku lakukan.jika menangis air mata darah sekalipun aku masih begini .senyuman yang terukir satu ketika dulu kini menjadi kenangan.aku redha dengan ketentuan tuhan yang maha Esa.seandainya dikau kemabali sayang akan ku terima cintamu kembali.cinta aku kepadanya sangat mendalam sehingga aku susah untuk melupakanya.aku ingin menipu diriku sendiri. ku tahu hidupku kaku tanpa dirimu.hanya dikau saja pengubat kesedihan diriku ini.dalam keadaan sebegini rupa aku memohon kepada Allah yang esa untuk mengubati luka yang terpalit dihati ini.sukar untuk aku melafazkan dengan kata kata kerana perasaan yang meronta ronta dihatiku.aku tahu dirinya banyak terluka oleh diriku.maafkan aku . meronta ronta jiwa ini menjerit aku tidak mahu meninggalkannya,apakah daya ku.

     cinta tidak semestinya memiliki tetapi cinta adalah satu pengorbanan .perlu melepaskanya walaupun tidak sudi.

hehe..sedang tulis entri nie aku tegur dia kat fb huhuh..inilah perjalanan kami

dia akan menjadi sahabat aku!!

0 comments:

Post a Comment